Publisering i VG!

Altså, hvordan skal jeg reagere. Hva skal jeg egentlig føle? 

Når man først skal bli avbildet i landets største avis, så vil man jo ta seg godt ut, ikke sant? Man vil vise seg fra sin beste side, stråle, være ven og vakker – passe inn blandt alle de andre kjente fjesene og motetipsene. 

Vel…..


Det gjaldt ikke denne dama her for å si det sånn… 

 

Jeg bæsjer litt på meg, men bildene er jo faktisk ikke poenget i denne artikkelen. 

Bryster ! Ja disse brystene!  Det vi fleste forbinder med å være kvinne. Bryster er kvinnelige og bryster er vakre.

Men forskjellige bransjer har skapt et seksualiserende bilde av disse fantastiske fordelene. Og oppfyller man ikke dette seksualiserende bilde, så har man ikke lenger fine pupper. Da er de ikke sexy lenger? Det gjør meg både frustrert og forbannet. For hvem er denne bransjen, hvem er vi i samfunnet til å si at alt utenfor denne standarden ikke er fint? 

For hva er egentlig pupp? Hva er de egentlig laget av og har man glemt hva disse fantastiske vaflene opprinnelig er til for?

Jeg hyller alle former for bryster – og råder alle til å gjøre det samme, kvinner og menn, gutter og jenter!

Jeg anbefaler dere også å lese selve artikkelen her! <3

 

Takk til VG og takk til dere fantastiske lesere som gjør at jeg faktisk havner blant topp 50 på blogglisten.no!!

Dere gjør at alt er verdt det – uflaterende bilder i media eller ei ! <3

 

God natt skatt! <3

Iselin <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg