Hva gjemmer seg bak RÅSABLOGGER´N?

Innlegget er sponset og inneholder reklame

Sjelden har jeg følt meg så trendy som i dette antrekket. Får liksom en dus blogger-vibe av meg selv. Se på meg da! I lyesråsa genser/kjole og hatt! Man blir liksom automatisk litt blogger med hatt. Iselin Guttormsen  – bloggaren. Bloggaren som liker råsa men som ikke er en råsablogger.

 

I mine yngre dager – og også som eldre, jeg skal ikke lyve – så sammenlignet jeg meg veldig ofte med andre. Jeg kunne gå på gaten – se en aldeles vakker jente eller dame og tenke ” Fy farao, jeg kunne ønske jeg hadde håret hennes, midjen hennes, klærne, leppene – ja til og med brunfargen hennes “. Disse jentene så alltid freshe ut, kule, stilige og elegante ut. Hele sentrum blomstret liksom av velduftende rosabloggere.

Jeg kunne måle disse jentene opp og ned og misunne de sommerbrune leggene deres – det skulderlange, gyldne håret eller de kule solbrillene. De velstelte neglene eller den fargerike veska. 

Lite ante jeg da – at disse flotte jentene, disse flotte damene , de tenkte nøyaktig det samme som meg! De tenkte akkurat slik om meg eller om andre jenter.

Vi jenter har ofte en tendens til å sammenligne oss med andre. Vi sammenligner oss med en vilt fremmed på gata, på byen på dansegulvet – en person vi mest sannsynligvis ikke vet noen ting om – en person som også mest sannsynlig tenker nøyaktig de samme tankene som  du. Som måler seg med en annen rosablogger eller for alt vi vet – deg selv. 

Hvem vil liksom tro at det under gyllen hud, glitrende lepper,verdens fineste kjole og dyre vesker befinner seg en nervøs mage som egentlig må skikkelig på do, ubarberte tørre legger eller en rumpe som klør fordi man dagen i forveien gjorde det lure valget med å shave hårene i arselet. 

Nå har ikke jeg  shavet hårene i smutthullet på en stund – ikke på leggene heller for å være ærlig, men jeg fjernet faktisk håret på tåballene i går.

Man pusser jo liksom tennene før man drar til tannlegen og i dag skulle jeg til Henrikke ved Hud og Velværeklinikken og få stelt føttene mine. Så å luke litt ugress skulle bare mangle.

Jeg misunte – og unte ikke Henrikke denne opplevelsen – for disse avdanka fotballtærne har ikke sett solens lys på evigheter. De er ikke blitt viet en eneste tanke – hverken i høst eller i vinter – og det var ikke med hevet hode jeg vrengte av meg strømpebuksa.


La oss si det sånn da, om Tom noen gang har hatt en fétisj for føtter, så skjønner jeg at han har holdt det hemmelig for meg. Dette er resultatet etter mange år i tettsittende fotballsko.

Men Henrikke visste råd og jeg  – jeg fikk min aller første fotbehandling  – noensinne! Og herregud så underbart det var! <3


Altså, hva er dette? Nesten all tærne mine er jo like lange! Ikke akkurat som perler på en snor det synet her !

Men voila!  Etter skrubbing og skraping – massasje og lakking fikk føttene mine seg en liten makeover. Nå håper jeg neglene kan vokse ut i fred og at tærne kan luftes i sandaler i sommer  uten å se ut som små seige ostepop .


 

Takk til nydeligste Henrikke ved Hud og Velværeklinikken i Drammen. You made my day! Balsam for sjel og føtter! <3 

Som leser av denne fantastiske RÅSABLOGGEN kan du også få stelt føttene dine til våren og sommeren! 

Dere kan ringe klinikken her

eller bestille time via Facebooksiden deres her 🙂

Ha en vidunderlig helg <3

Küsschen von Iselin

 

3 kommentarer
    1. åååh jeg måtte le litt av disse bildene, sånn positivt altså, så utrolig morsomt innlegg og morsomme bilder 🙂 så genialt! Ønsker deg en fin dag fine deg <3
      // Benedicte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg