Drammens tidene, barnebursdag, sykdom og remix ute

Ja… det skulle vel egentlig oppsummere helgen for denne gang. 

God søndag alle mine kjære. Både til dere som leser bloggen min med entusiasme og til dere som synes jeg er en stor vits ;D 

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger vedrørende artikkelen i Drammens Tidene på lørdag <3 

Det settes så utrolig stor pris på!  For de av dere som ikke fikk lest den i papirutgaven kan lese den her ( hvis man har abbonement )

Lite visste jeg at denne helgen med puppepreik skulle nå ut til så mange 😀

 

Jeg burde jo ha feiret dette med bobler og sjokolade, for såpass bør man,  men da halsbetennelsen hadde bakholdsangrep på meg natt til lørdag, ble jeg sengeliggende. Jeg har jo egentlig fjernet disse fordømte mandlene, men tydeligvis er det et eller annet som til stadighet blir hovent og full av puss. 

Lørdagen ble derfor tilbragt i seng med lille trultemor som heller ikke har vært helt i form. Vi har sett filmer , trøkka snop og bare latet oss. Nettene har vært kjipe med masse hosting, tett nese og en treåring som ligger på kryss og tvers i hele senga. Tom har jobbet sene og tidlige vakter, så vi har nesten ikke sett hverandre i helgen. Og sånn går nu dagan 😀 

I dag våknet jeg med at bjellene i halsen gjorde ekstra vondt. Svigers tok Ingelin på morningen og jeg fikk sovet litt ekstra. Livreddene vil jeg si. Tusen, tusen takk! <3 <3 <3

Tom og Ingelin er derfor nå i barnebursdag, mens jeg ligger i senga og svelger tornebusker i takt med dundrende hodepine. Det er jo fryktelig kjedelig å være så på felgen, men er jo godt å kjenne at en lever … eller? 😀


Fornøyd treåring som har plukket ut både gavepapir, kort og sløyfebånd, helt selv! <3 Og som i tillegg lovte å ta med et kakestykke hjem til Mamma 😀 
 

Jeg kan jo forøvrig også nevne at remixen av “Mirror” som ble laget av DJ Frool i forbindelse med releasfesten – nå er ute på spotify og andre avspillingstjenester.  Det er artig! 😀 Klikk dere gjerne inn og hør en trall 😀


Lite kan man vel også tro at dama på coveret av singelen er den samme dama som ligger her – vel – belive it..
 

Nå skal denne stusselige syke kroppen sove og samle litt krefter. IGJEN! 

Ha en nydelig søndag <3 

Kliss og klass <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg