Privat makeupartist, massøse og…..kontør!

Ja nå har det vært stille fra meg i helgen!

Jeg tar meg litt sånne friheter – så lenge jeg ikke tjener noe på bloggen, så kan jeg ikke vie ALL min fritid til den. Og fritiden min har i helgen og de siste dagene gått  til Ingelin. Vi har vært i Drammen hos mine foreldre, hvor også lillesøster -eller tante Silje har vært. Det har vært fantastisk! 


“Kontøren” har vært i sitt ess i disse dagene! <3
 

 

I huset har etasjene blitt sparklet og pusset – og første strøk med grunning blir i disse dager lagt. Vi har mer enn nok som må gjøres altså, men at veggene inne blir hele, hvite og med “rene” linjer er så sykt deilig!!! Til uka skal jeg kikke mer på farger til rommene og planlegge litt mer rundt interiør og stil. Jeg har jo sett for meg litt hvordan jeg vil ha det, men herregud så vanskelig det er. Det er så jo utrolig mange forskjellige og nydelige stiler, det eneste jeg jeg vet er at TV-stua nede skal bli blå – skikkelig mørkeblå! På grensen til sort! Men tro meg, jeg vil dele alt med dere når jeg har funnet ut mer 😉 Tips og råd taes derfor gladelig imot <3

Jeg kommer sterkere tilbake, jeg måtte bare lade batteriene skikkelig i helgen og med privat KONTØR fikk jeg gjort nettopp det 😉 <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg