Jeg har begynt på videregående igjen!

Ja helt seriøst, jeg har begynt på videregående skole igjen..

 

Eller…det føles ihvertfall slik.

 

Tv serien SKAM har gått en stund på NRK3 nå. Den siste uken har det florert med spøker på sosiale medier om at William må svare Noora!!!

Folk er ivrige, folk følger med, folk kan nesten ikke vente og jeg bare: Hvem er William? 

Min nysgjerrighet tok for noen dager siden overhånd, jeg bare måtte inn på nettet og se. Jeg begynte på sesong 1, og fra og med dette sekund ble jeg tatt 13 år tilbake til videregående!!

Følelsene som har hamret i hjertet mitt de siste dagene har vært skremmende like for 13 år siden. Den intense nyforelskelsen, sjalusien, de flaue øyeblikkene, usikkerheten, kroppspresset, forventingene, russetiden – ALT! 

Jeg henger jo litt etter så jeg får ikke sett episode 10 av sesong 2 før i morgen på nett. Det er vel denne episoden som bringer meg i ” WILLIAM SVAR DA” modus. jeg har aldri vært avhengig av noenting som helst, men når serien er over tror jeg faktisk jeg må begynne på av-venning! Herregud for en fantastisk serie! 

Jeg elsker karakterene, jeg elsker storyen og jeg elsker budskapene!!

Men “SKAM” er ikke kun en utrolig morsom og bra serie. Den er så vanvittig viktig!! Den retter søkelyset mot så utrolig aktuelle problemstillinger ungdom i dag møter på. Serien burde så absolutt bli pensum på skolen!! Den tar for seg så mange temaer og det vil ikke finnes ÉN person som ikke vil kjenne seg igjen samtidig som den er forebyggende. Den vil bety mye for elevene og den vil bety mye for lærerne. 

I kveld klarte jeg ikke vente til etter barneTV med å se resten som jeg enda ikke hadde sett:

Ingelin begynte etterhvert å fake feber for at jeg skulle gi henne oppmerksomhet #dårligmamma #avhengig #SKAM <3 <3 <3 

For de av dere som heller ikke har sett enda, klikk dere inn her! 

Ha en nydelig torsdagskveld!

Iselin <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg