Jeg er verdens værste blogger!!!


Foto: Alessandra Langum for X-life

Ok, jeg er offisielt tidenes værste blogger!

Jeg tror egentlig aldri det har gått så lang tid uten at jeg har skrevet et eneste ord før og da det som regel er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse gjør jeg nettopp dette! 

Unnskyld! Tilgi meg! Det er jo bare det at det skjer så mye om dagen. 

Sommeren er endelig her! 

Og jeg skal virkelig ikke klage, dette er en fantastisk årstid, men jeg sliter så djevelsk om natten! Viftene vi kjøpte i fjor ligger pakket ned et eller annet sted. Vi må kjøpe nye. Jeg orker ikke lete. 

Uheldigvis ligger vi tre i et klamt lite anneks , heldigvis ligger vi i et anneks vi bare kan sove med hele døra åpen natten gjennom. Ingelin sover urolig, jeg mener sånn virkelig urolig!! Hun kommer som regel inn iløpet av natten, kryper opp i senga vår og sover i alle verdens retninger. Altså hun reiser seg opp og står og sover i senga liksom! 

Hun er klam, jeg er klam og Tom – stakkars mann, han har jo innebygd ullundertøy på seg året rundt, så han strisvetter! 

Den ekstreme varmen har kun vært i noen få døgn og jeg har allerede hatt Ingelin´s klamme rumpeballer i fjeset,  klamme tær i rumpa og slag i brystet. Det er fullstendig kaos om natten om dagen. I morgen er jeg nødt til å kjøpe vifter – i fleng!! Samt saueklipper – til Tom. 

 


Bildet er fra i fjor. Same same but different! Folka mine er som dere ser rause på plassen ( i fjor som i år ). For ordens skyld: Stripa til høyra er plassen min. 

Sov så godt dere kan <3

Jeg lover å finne blogg-spiriten igjen! 

Takk for at dere holder ut! <3 

Guten nacht!

Küsschen von Iselin! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg