Ferie, graviditet, ærlighet og sjalusi

Ferien er over, barnehagestarten er igjen et faktum og “hverdagen” kan igjen begynne. 

Eller….

Hverdag og hverdag fru blom – jeg har vært så vanvittig dårlig og er det fortsatt – så for min del venter jeg bare på kjøligere dager, med enda friskere luft.

Ferien har dog vært fantastisk – til tross.

Vi har vært i Thailand,  i vår nye leilighet i Hua Hin og storkost oss!

Turen var krevende med en form på halv tolv og varmen der nede samt den intense luftfuktigheten gjorde kvalmen og svimmelheten ekstra morsom – men jeg klarte meg og vi gjorde det beste ut av det.

Nå som Ingelin er i barnehagen og jeg er sykemeldt og kan holde sengen –  kan jeg forhåpentligvis skrive litt mer igjen – eller jeg SKAL skrive mer igjen – jeg tenkte blant annet å ha en konkurranse rundt knærten i magen sitt kjønn 😀 jippi!!!

Selvom formen ikke er på topp er ihvertfall kvisene borte! Hallelujah – De gjorde meg rett og slett deprimert! 

Men med kvisene borte er hormonene kommet for fullt! Jeg mener virkelig. Det er ikke tilfeldig at Tom har tatt på seg mange vakter fremover – for å si det sånn! 

Jeg gråter av ingenting – blir oppgitt av ingenting eller alt og likeså sint. Eller – stryk sint – jeg blir rasende! Jeg ble for eksempel forbanna over hvor bråkete Tom tissa på natten i Thailand. Stakkars mann skulle bare tisse på do etter en kveld med gutta og jeg som allerede hadde lagt meg for lengst – mistet besinnelsen over at han absolutt måtte la den forbanna strålen treffe rett i vannet. Jævla irriterende lyd! 

Sjalusien har også plutselig blomstret frem. Men dette må seriøst være en blanding av hormoner og trøtthet. Jeg blir nemlig særs gretten når jeg blir vekket midt på natta. Og i Thailand ble jeg det ofte.

Vi har nemlig kun én nøkkel til leiligheten – så hver gang Tom kom hjem – måtte han banke på og vekke meg slik at jeg kunne låse han inn. Han valset alltid glad og lykkelig inn, skrudde på lys, bablet i vei over hvor fin kveld han hadde hatt og tisset…. – det forbanna bråkete pisset sitt – med døra åpen!! I en slik setting kan jeg fint få for meg at han har flørta med hele befolkningen i byen. Slukt til seg oppmerksomheten fra desperate kvinner og hatt seg med en shemale. Enden på visa er at han sovner og snorker som et tordenvær, mens jeg ligger lys våken og sliter med å finne en behagelig posisjon. 

Men én ting skal min “tisse-bråkete, utro-med-shemale,flørtete” gubbe ha. Han stod ALLTID opp før Ingelin og meg dagen derpå – putret avgårde på mopeden og kom hjem med ferskt brød og pålegg hver dag – ute på byen i forkant eller ei. 

Vi har med andre ord hatt en fantastisk ferie til tross – og jeg angrer ikke på at vi fullførte turen selvom svangerskapet har et lite overtak på meg akkurat nå. 

Ingelin fikk feire 4 årsdagen sin i selveste Thailand og hun har hatt en vidunderlig opplevelse i et land og i en by vi trives utrolig godt i. Hua Hin har i denne regnsesongen kun levert strålende soldager,  masse god mat, fantastiske mennesker og mange nye minner <3 


Bassengområdet ved ved leiligheten <3


Elefantjævelen skulle ned i skråningen og spise = Iselin i panikk!!


Når Tom får ta bilder…. :/



 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg