Typisk mammablogger!

Innlegget er sponset av Lille Skatt

 

Ok, jeg skal være ærlig. Jeg faller litt under kategorien mammablogger om dagen. Men er det så rart? Jeg er smelt på tjukka, bor i koffert hos svigers, ræva i formen, ustelt, hormonell og sliten. Ikke det at det er en fellesbetegnelse for mammaer, men ustelt og sliten kan vel mange skrive under på.

Jeg nekter å tro at alle alltid har friske blomster i hus, puffa puter og barneleker som alltid står delekat plassert på miniatyrmøbler i nyvaskede barnerom.  Jeg nekter å tro at alle mødre på sosiale medier alltid føler seg freshe i treningstøy, alltid har fallende lokker i håret eller nystelte negler. 

Jeg føler meg lusen om dagen, skikkelig.! Jeg har tatt ut de fine lange lokkene fra Hairtalk. Rett og slett fordi de hadde vokst så langt ut – og jeg føler meg skabbete på huet 😀 Magen har fortsatt ikke poppet skikkelig ut. Hvis noen på gata skulle antyde at jeg er gravid har de baller. Bolletissen går riktignok fra tissekona og hele den frekke veien opp til navelen – men jeg ser fortsatt bare ferierulten ut.  Jeg har prøvd å lakke neglene etter beste evne, vasket hjemme, lagd husmorskost, tent lys og fylt på vann til rosene jeg har fått av en nydelig kommende brud 😉


 

Jeg klarer maks en time med tempo ( les: vasking ) før formen svikter.

OG! Gutta som svikta oss under ferien – er for fult tilbake i huset! Herregud som det killer i bolletissen-bollemagen, you name it! Foreløpig er kun første strøk tatt og jeg klarer ikke helt å se om det blir fint enda før gulv, lister, møbler og interiør er på plass, men nå skjer det ting! 

Ja dere kan se bort ifra rotet, men dette er en liten smakebit . I resten av huset blir det rolige, lyse og duse farger, det er kun her i TV stua det blir litt mer farger .

I tillegg har jeg fått innkallelse til Ultralyd time!!! 22 August skjer det! Da får vi vite om det er en liten knært eller knærte i magen! I den anledning kommer jeg til å kjøre en konkurranse på instagramkontoen min i samarbeid med Lille Skatt <3 Følg derfor med fra og med mandag neste uke 😀 <3

I morgen skal jeg også til frisøren og få orden på dette skabbete huet, så nå er #mammaiselin i draget! eller…..

Denne superdeilige mammatightsen er selvfølgelig fra Lille Skatt <3 #sponset

 

over og ut <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg