Extreme makeover på hus og hode :D

Ok, jeg er så gira! For det første er nesten all maling innvendig i huset ferdig. Gulvet er kommet og Tom ligger i skrivende stund på alle fire og legger det på plass! 😀

I tillegg har jeg funnet en leverandør av en skjenk jeg har vært på utkikk etter i evigheter!! Skjenken er gått ut av produksjon for flere år siden, men jeg har funnet en liten bortgjemt jævel!! 😀 Butikken har kun to eksemplarer igjen, men hvis den andre ikke er holdt av – tar jeg med begge hjem! Det er så gøy å se ordentlige fremskritt og det å se gulvet på plass er virkelig en milepæl! Innflytningen er liksom ikke en fjern drøm lenger. Flere bilder av fargene inne og skjenken skal dere få senere

Men akkurat nå skal jeg dedikere en stor takk til nok en reddende engel som jeg er så heldig å ha møtt!

I vår fikk jeg jo lange fine lokker fra Hairtalk! Jeg har vært kjempefornøyd og all kuringen, rett shampoo og balsam har ikke bare gjort løshåret godt, men også mitt eget. Håret mitt er vokst ganske langt ut og begynner å bli relativt tykt og glansfullt igjen.

Etter ferien måtte jeg dog fjerne hairtalkdrømmen – da de hadde vokst så langt ut. Mitt hår var jo da blitt klipt opp for å blende seg inn i de lange lokkene, så når dette var borte fikk jeg jo denne berømte hockeylooken igjen. Jeg bestemte meg for å klippe meg kortere, slik at håret ble mer jevnt rundt skolten og mulig stripe det dersom det tålte det.

Mens jeg tenker disse tanker blir jeg kontaktet av en vanvittig dyktig sjel angående et mulig samarbeid. Hun ville se på håret mitt og se om det lot seg redde etter alt stress og hårtap det har gått gjennom de siste seks måneder. Og herregud, noen ganger må man bare slå til. Ikke bare klippet hun det, hun stripet det varsomt og ga meg en deilig kur som fikk det til å kile i tærne!!

Karoline Halleby – jeg hyller deg! Tusen tusen takk for den profesjonelle gjennomgangen av hårets tilstand, hehe, den fantastiske kundeservicen, nøyaktigheten din og pirkingen din. Du påpekte og beklaget den ekstra ( LILLE ) tiden dette tok, ( for jeg merket ikke at det tok lengre tid ) men det gjør så absolutt ingenting – for aldri har jeg kommet hjem og vært så fornøyd at det ikke trenger korrektur! 

Denne dyktige dama er det verdt å merke seg – for til høsten åpner hun, sammen med flere andre dyktige damer en ny frisørsalong på Gulskogen i Drammen. Denne lille eksklusive kjeden vil hete Park Lane og jeg tripper etter å se den nye salongen i oktober – og ikke minst få ordnet håret mitt her fremover. <3

Nå skal jeg nyte min nye frisyre og min voksende mage <3 <3 <3 Og Karoline – I LOVE YOU!!

 Iselin <3

Før

 

Før

 

Etter

 

Etter

 

Etter

 


 

Denne herligheten av en mammakjole er selvfølgelig fra Lille Skatt i Drammen <3

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så fin du er på håret 🙂
      Hvilken farger har dere valgt i huset? Lurte på om du kunne lager et innlegg på bloggen om dei?
      Skal pusse opp et gammelt hus å treng tips
      Mvh
      Janne

    2. Janne: Fargene skal jeg finne ut av, er usikker her jeg sitter nå, er så lenge siden jeg handlet det inn – var veldig usikker når fargene kom på veggene, var ikke helt fornøyd. Men så kom gulvet og alle lister på plass og nå er jeg ikke tvil – de passer perfekt 🙂 Kommer bilder og info om fargenavn om ikke lenge – når vi har fått ut alt verktøy , støv og skit , vasket og ryddet 🙂 Lykke til videre med oppussingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg