Jeg har vært utro..

Nei jeg er ikke stolt av det, det er ikke greit å blande kortene, spesielt ikke når det er barn inni bildet- for å ikke nevne inni magen! Men jeg kan faktisk ikke noe for det.

Jeg hadde null kontroll og klarte faktisk ikke å stoppe situasjonen selvom jeg så gjerne ville. 

Men hva som skjer når jeg sover kan jeg faktisk ikke styre! Jeg kan ikke styre hormonene mine og jeg kan ikke styre drømmene mine! Jeg drømmer helt syke drømmer når jeg er gravid! Fra actionfylte dramaer med Leonardo Dicaprio til ektefølte ultralyder hvor babyen krabber ut – bare så jeg skal få tatt en ordentlig titt på den – til dette…

Men jeg skylder på Tom.

Han kom sent hjem fra en kveldsvakt, jeg hadde låst døren til bua vår og våknet idet han tok i håndtaket. Jeg spratt opp og låste han inn. Han hadde allerede dusjet og stod kun i boxeren. Jeg var kliss naken. Både fordi 1: jeg er så sykt varm om dagen og 2: det er godt å lufte den hormonelle tissen når man kan. Vi omfavnet ihvertfall hverandre i døra i en god og varm klem – kropp mot kropp. Og det var denne klemmen som ble roten til alt.

For det pleier jo å være slik, at det siste man gjør, ser på eller kanskje hører blir med deg inn i drømmeland. Denne klemmen ble med inn i drømmeland, samt sangen jeg sist hørte på radio. For der lå jeg plutselig – i en helt ren og hvit blondetruse, struttende mage og store bryster, fin og gyllenbrun i huden, frisk ånde og velstelte negler, rett og slett gravid og freidig i senga……….med KYGO!

Han lå med ryggen til og jeg lå tett inntil. Klemte den runde magen og de store puppene inntil ryggen hans. Jeg kilte han på ryggen og ville stryke han over rumpeballene. Spretne hårløse rumpeballer – men han avfeide min gest! Han var sliten – han var tross alt på turné. Jeg godtok den brutale avfeielsen, men før jeg rakk å snu meg rundt, kastet han seg over meg og vi lå ansikt til ansikt , kropp mot kropp og bare klemte. Klemte hverandre til jeg våknet. 

Jeg lo når jeg våknet! Herregud jeg har liggi i skje med KYGO! Og jeg følte meg så sykt nyforelsket!! Jeg kjenner det langt inni magen. Jeg er ekstra nyforelsket om dagen og får sommerfugler når jeg tenker på Tom. Tenker på hvor fin han er, hvor jovial han er og ikke minst hvor flink han er!

Han bygger drømmehjemmet vårt og vi skal endelig bli en familie på 4!

Tom – jeg elsker deg og  jeg gleder meg så fantastisk til livet med deg, Ingelin og lille bebis fremover.

Unnskyld for at jeg klemte Kygo naken i drømmen min – Og Kygo – unnskyld for at jeg tok på rumpa di når du var sliten og litt lei. 

Xoxo Iselin

 

4 kommentarer

Siste innlegg