I morgen skjer det <3

I morgen skjer det!

Da får vi endelig vite om det er en liten tut eller ei lita kaffebønne som spreller i magen <3

 Bevegelsene er mange om dagen. Stadig kraftigere, det er så godt <3

Men det jeg selvfølgelig er mest spent på er jo om alt står bra til med lille. Om den er frisk og rask og vokser slik den skal. 

Termindatoen blir jo også spennende – men som tidligere nevnt: så kan det ikke bli store spriket fra det som allerede er satt pr dags dato.

Jeg er til Tom’s store skuffelse dessverre ingen overstadig kåt nymfe som gjør det vanskelig å holde styr på alle gangene vi har sex. Det ER enten den ene eller den andre datoen. Det er ca 5 dagers mellomrom som skiller de potensielle dagene, så noe stort sjokk tror jeg nok ikke vi kommer til å få.

I morgen vil jeg da også trekke vinner av konkurransen med den fantastiske butikken Lille Skatt som jeg har på instagram. Det blir spennende å se hvem som har gjettet riktig 😀 <3

Trekningen vil dog foregå på kvelden da Ingelin skal være hjemme fra barnehagen i morgen og være med på ultralyden! Hadde hun vært yngre hadde jeg ikke orket det, det hadde blitt for mye styr tror jeg. Men nå er hun såpass stor og hun gleder seg så innmari til å bli storesøster – og til å se babyen i magen på en skjerm – at jeg tenker at dette kan bli en koselig ting å gjøre sammen som en voksende familie <3

Og for de av dere som skulle lure; nei det er ikke Kygo som er faren, det er det denne deilige handymannen som er 😀

Nå er det natta på oss før den store dagen <3

Legger ved bilder som Ingelin har tegnet av familien sin:

Mamma og baby

 

Storesøster Ingelin

 

….og Pappa, i elegant positur 😀 jeg ler så jeg griner av denne 😀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg