Snørrklyse, slimpropp og sæd.

OK, jeg er litt trist.

Jeg har runda hele Breaking Bad serien på netflix!

Jeg føler meg tom innvendig! Eller – det gjør jeg jo egentlig ikke – jeg har ihvertfall en 3 kilos baby i magen – så jeg føler meg faktisk langt fra tom! Men trist – ja det føler jeg meg. For den serien er helt rå!!!

Nå må jeg finne en ny! Og jeg gruer meg til å bli avhengig nok en gang. Men jeg føler jeg må finne en litt koseligere serie denne gangen – En komedie for eksempel.  Jeg har begynt på Modern Family – jeg elsker den!! Jeg har jo sett mange av episodene før – men det gjør ingenting. 

Jeg vil liksom ikke sitte på kveldene/nettene og se voldelige skytescener og narkotikahandel – ikke når jeg sitter med en liten baby hengende i puppen….

Den hengende puppen – den er der allerede og babyen – lille Iben –  hun kommer nok straks! For i dag gikk slimproppen! Ingen tvil! De som har opplevd det selv – vet hva jeg snakker om!

Den datt ned i trusa som en snørrklyse du ikke klarer å holde inne når du nyser.

Tom ba meg tydelig spare han for detaljene. Han synes det var ekkelt. Jeg ba han gå og gre rævhåra!!

Hvorfor skulle jeg spare han for detaljene?  Han slipper mer luft ut av kroppen sin enn det jeg puster inn i løpet av en hel dag. Han kan snappe meg de rareste bilder fra toalettet og le høylydt. “Guttestreker” er liksom så morsomt det!!! 

Og det å prompe er jo naturlig – men det er ikke morsomt når det skjer hele tiden – når det lukter og man lager et show som om fjerten du slipper er laget av gull og velduftene parfyme.

Så! Jeg tenkte jeg skulle “ta igjen” .For hvorfor er det kun gutta som skal få lov til å være “ekle” og slippe unna med det?  

Jeg tok bilde av proppen og snappet den til Tom idet han var på vei til butikken. Han syntes jeg var en gris. En gris med tre utropstegn bak faktisk!!! Han ble irritert – jeg lo!

Mange mannfolk vil ikke vite eller se slike ting – det er ekkelt! Slimproppen! Proppen som har beskyttet meg og vår lille datter mot infeksjoner under hele svangerskapet. Det mest naturlige i hele verden!! DET er ekkelt for mannfolka det!

Vel – la meg informere om at denne slimproppen ikke ser så vanvttig mye annerledes ut enn sæden deres!

Denne sæden som mange av dere ikke kan skjønne at vi damer ikke slurper i oss i ren nytelse. 

Kall meg gris – kall meg ekkel – kall meg hva du vil – men den dagen Tom tar slimproppen min i munnen sin – skal jeg gjøre det samme for ham!

Og den dagen jeg kan brette rumpeballene i fjeset hans og slippe en lydløs men stinkende smyger uten at han blir sjokkert – DA skal jeg le av fjerteshowet han har hver eneste dag!

Fødselen er rett rundt hjørnet – jeg kjenner det på meg! 

Så nå blir det garantert ingen flere innlegg før verdens vondeste og vakreste reise starter.

Jeg ligger skrævende på sofaen og lader fødekanalen for fult! 
 

Nyt helgen! <3

Klem fra snørrklysa!

og nei, jeg så ikke tannkremspruten på speilet før det lyste opp mot den sorte kjolen min – men jeg gadd hverken vaske- eller redigere det bort , it is what it is .. 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg