Damene som gir meg bobler i tissen.

Innlegget er sponset <3

Blomstene titter endelig frem, strekker hals mot den blåe himmelen. Solen skinner og fuglene kvitrer. Det er vår! Endelig! 

Det kiler i tissen! Eller nei – det bobler! De av dere som har jentetiss vet hva jeg snakker om. Som når man slipper en fis som går feil vei liksom – som smyger seg opp i tissekona og lager en boble. 

Slik føles det nå – og hadde ikke vært for at jeg vet at det er feberen som gjør meg varm – hadde jeg trodd jeg var rent våryr!

Hot – men langt fra våryr

Hjertet mitt banker på denne tiden av året. Og ekstra deilig er det når energien kicker skikkelig inn! Man får lyst til å ha en skikkelig vårrengjøring. Rydde og vaske hus – vaske vinduer – pakke bort vinterklærne og finne frem vårtøyet.

Denne våren er også ekstra spesiell – ikke bare fordi vi nå er en familie på fire, men fordi det blir vår første vår i huset!

Hjertet mitt banker for plassen vår. Frydenlundhaven! Åros!

Hvem skulle tro at vi skulle ende opp her?

At vi skulle bu der ingen skulle tru. I lille stille Åros.

Hvem skulle tro at jeg skulle føle meg så hjemme på dette lille stedet!

Så avslappet.

Og hvem skulle tro at det var her jeg skulle finne min nye favorittbutikk!!

Det er riktignok en nettbutikk, men damene bak denne nystarta skattekista bor her i Åros. Rett oppi lia her faktisk.

Det sa “KLIKK” med en gang! Ihverftall for mitt vedkommende – eller kanskje mer som en sprekkende boble: “BLOPP”.

Det er nemlig disse damene som får det til å boble i trusa mi om dagen! For herlighet for noen fantastiske klær – OG damer vel og merke !

Butikken heter Villa JC Design og de fører blant annet merker som Culture, Miss Me, Cocarra, Ajlajk, Comfy Copenhagen, OOTD Sverige, Jott, Anna Slow pluss mye mye mer. Ta en titt her!

Dette er virkelig butikken med det lille ekstra! Jeg elsker stilene og jeg elsker at det ikke er altfor dyrt. Vårgarderoben min blir garantert den fineste hittil og det er takket være Villa JC design! Jeg er rett og slett forelsket!

Se på disse lekre godbitene jeg fikk! Elsk på fargene, designet, alt! <3

Altså..bare se på noe av utvalget <3

Bukse fra Culture

 

OOTD Sverige <3

 

Oversized t-shirt fra Ajlajk <3

 

Genser fra Ajlajk <3

 

Silkebukse fra Ajlajk

 

Jeg skulle selvfølgelig ha lagt ut fine bilder av meg selv fra rett vinkel i klærne jeg har fått. Men jeg har liggi i vater på sofaen i helgen, så brifer heller litt ekstra når formen er bedre og jeg føler meg fjong 🙂

I mellomtiden kan dere tyvtitte litt på hjemmesiden deres www.villajcdesign.no , følge og like de på facebook her eller instagram: @villa_j.c_design.

DA vil dere i tillegg til å kunne følge med på nyhetene som kommer inn – sikre dere klær som ikke alle andre har – og ikke minst bli invitert til KUNDEKVELDEN de skal holde 19 april!! Her – i ÅROS!! <3 <3 Jeg håper å se dere der – Iben og jeg skal ihvertfall 🙂 <3 

 

Ønsker dere en god påske med bilde av denne lille nyfødte harestumpen <3

Fra nyfødtfotograferingen med Alessandra Langum

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg