I’m baaaaaaaack!

Ja – du leste riktig! 

Etter to måneder bryter jeg endelig stillheten!! Jeg skal være dønn ærlig! Jeg skal grave dypt nedi sjela og fortelle hvorfor jeg har latt tastaturet – og egentlig det meste av sosiale medier få hvile i sommer:

 

Jeg har hatt ferie! 

 

Ha – det er faktisk bare det! Jeg har hatt ferie – og herregud så deilig det har vært! 

Sommeren i år har nemlig vært veldig kaotisk . Tom og jeg befinner oss jo nå nemlig i en fase – en alder , hvor alle flytter sammen, alle får barn, alle gifter seg, alle fyller 30! Det er faktisk et evig slit! Det er sykt hardt å være så inni granskaugen sosial hele tiden.  Jeg har sunget og vært toastmaster , planlagt og stresset, kjørt hit og kjørt dit. Fødsler, bursdager, lag og bryllup.  Unger her og unger der samt en mann som kun er her annenhver uke. 

Når Tom endelig skulle ha ferie – tok Pcen også ferie – totalt mørkt – alt borte. Heldigvis hadde jeg lagt over det meste på harddisk – men skriblerier og notater – borte! Da var det meningen tenker jeg – at jeg ikke skulle drive med dette i ferien. Alt ble derfor lagt igjen hjemme da vi dro på en fantastisk 3 ukers bobilferie!! 

Og du kan si mye rart om campinglivet. Om campingfolket! For de er en spesiell rase. Men kjøss meg i krattet – For en helt sinnsyk ferie!! Vi har hatt det så utrolig fantastisk!! Jeg rett og slett ELSKER campinglivet!!! Barna , eller Ingelin ( Iben dilter jo bare med ) har hatt det helt utrolig! Hun har kost seg til de grader og det har vi også!! Det var så sykt deilig å være to foreldre sammen! Det har vært en lek!!! To barn er jo ingenting når man er to voksne ! <3 

 

Samvittigheten har dog gnagd seg langt inn til beinet i forhold til de to fantastiske damene i Villa J.C design, Trausti ved Olympus Trening, Karoline på Parklane frisør, Lille Skatt , Tiny Trolls of Norway og andre sponsorer. Mye er blitt borte da min gamle PC tok ferie, mye er blitt satt på vent da Iben ikke lenger sover så mye på dagen og mye skyldes vond vilje i et stykk sliten kropp og hode. Jeg trengte rett og slett en ferie fra ALT. Det er så mye som skulle vært gjort – herremin, Iben er 7 måneder og vi har enda ikke rukket å døpe henne! Det har rett og slett  gått slag i slag.

Men nå er ferien over. Unger er født , venner er blitt gift, nervøse forberedelser unnagjort og taler holdt. Ingelin skal få en ordentlig barnebursdag nå i august  og Tom og jeg har hatt tidenes fineste 30 årslag / sommerfest/ innflytningsfest med hele 80 herlige gjester!!. Huset er på plass, terrassen er på plass, ny plen er på plass og ikke minst NY PC!

Ja jeg er gammeldags, jeg sverger til den gode gamle bærbare PCen fremfor MAC.
Endelig ny PC – nå kan jeg kose meg med skriverier.

Nu jävlar! Nu kör vi!! og i mellomtiden kan dere se bilder fra sommerfesten her <3

eller klikk på bildet her :

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg