UNNA VEI , REKLAME PÅ VEI!!!

Jeg har jo lovet sponsorene mine å skrive om dem. Og DÈT skulle berre mangle! Men jeg synes det er litt tungt. Ikke fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive , men fordi jeg ikke vil forbinnes med en blogger som frister med overskrifter for å lokke lesere til intet annet enn en dårlig reklametekst. 

Jeg har lest så utrolig mange blogger hvor nettopp dette er tilfelle. 

 ” Jeg har sviktet som mamma “ viser seg å egentlig være en tekst om betakaroten !! 

Selvom dette dog kun er et eksempel – så er det fader ikke langt unna sannheten.

Mitt førsteinntrykk av disse sponsede innleggene er : Fytti – så ræva skrevet – for å så tenke at sponsorene umulig kan synes at dette er en god måte å bli fremstilt på. Når navnet på sponsoren eller produktet blir nevnt ti ganger i en og samme setning, så sier det seg selv at setningen ikke er særlig bra. 

Men jeg mistenker óg at disse annonsørene ikke bryr seg nevneverdig om hverken dårlig stil på markedsføringen eller rett og slett utrolig dårlige innlegg. Navnet deres blir nevnt  – bloggeren har lokket til seg lesere og produktet blir sett av titusenvis av mennesker. 

Jeg er hverken en stor blogger eller lesset ned av sponsorer, men de jeg har – de er jeg stolte av.  Jeg har en relasjon med dem – møtt dem – handlet hos dem. 

Jeg skal være forsiktig – for kanskje vil jeg før eller siden sitte her med et solbrunt fjes året rundt og kritt hvite tenner – helsponset fra topp til tå og skrive et kleint innlegg om hvordan brunfargen får meg til å bli en bedre mamma – men jeg tviler.

Det jeg derimot vet – er at jeg skal være ærlig – dønn ærlig. Unna vei – reklame på vei!!!

Jeg velger å se på det som gode tips til leserne mine.  Jeg ønsker å tipse leserne mine om gode opplevelser, produkter og mennesker jeg selv har opplevd, prøvd og møtt. 

Og på min vei for å nå gjøre opp for min lange sommerferie og travle hverdag som tobarnsmamma kommer første sponsede innlegg akkurat her og nå:

Jeg kunne valgt å lokke dere med en annen tittel. Kanskje noe som – “hjelp! jeg har fått kjønnsvorter!!!”. Mange hadde garantert klikket seg inn. Men blitt skuffet over at det aldeles ikke fantes noen kjønnsvorter! Ikke engang så mye som et inngrodd hår på kjønnsleppa! Nei,  dette er ene og alene skryt og reklame, spons og full pakke. Men det bør leses fordet. For det er disse damene nemlig verdt.

 

VILLA JC DESIGN!!! og ja: du kan klikke på navnet for å komme direkte til deres nettsider 😉

Jeg har skrevet om de før og jeg gjør det igjen. 

To fantastiske og sprudlende damer fant ut – oppi alt annet av jobb, barn og spedbarn – at de skulle starte butikk. I første omgang kun på nett. Det tok derimot ikke lang tid før de satte drømmen til live  – hoppet uti det , i det kalde store havet – med begge bena først.

Slikt krever guts og ikke minst sykt store b….ryster.  Jada – politisk korrekt må man være når man skriver om såpass bra damer – med såpass store bryster. Altså – nå har damene faktisk store fine bryster , men det er ikke det som er poenget her, jeg mener bryster fremfor baller – ja – dere skjønner tegninga.

Anyways: Nettbutikk ble raskt butikk og i hjertet av Sætre  ligger nå Villa JC Design som en liten perle i et gult kamskjell nær vannet.  For oss som bor her ute er dette bare fantastisk!  Et nydelig lite skattekammer som bugner av klær til både damer og barn samt en del nydelig interiør. Idet du trer inn i butikken blir du møtt av velduftene lys, farger og tekstiler som fryder øyet og en deilig og rolig atmosfære. 

Jeg har selv handlet både klær og interiør av damene og jeg angrer aldri!! Du vet den følelsen man får når man egentlig har brukt litt for mye på shopping. Vel – med kuppene jeg har gjort hos disse damene er dette aldri tilfellet. 

Disse nyyyyyydelige lyktene er selvfølgelig fra Villa JC Design <3
Gleder meg til å tenne disse i høstmørket <3

Duftlys!!! <3 Altså: Jeg håper dere ser innsatsen jeg har lagt ned i disse oppstilte bildene!

George! Lyset som rett og slett dufter mann!
Kjekt når Tom er så mye borte 😀
POPSOCKETS!
Blitt mer avhengig av denne saken her enn jeg hadde forestilt meg..
Man får et mye bedre grep om mobilen. Mister den mindre i bakken….
…og er perfekt om du er et selfietryne som meg !

Jeg skulle så gjerne lagt ut en haug av bilder av meg selv i alle klærne jeg har fra Villa-damene, men jeg har helt ærlig ikke rukket å bruke alt i sommer eller når jeg har brukt dem, så har jeg ikke rotet meg til å ta fine bilder. For det første fordi jeg som regel har gått i enten treningstøy eller slappe mammabukser, for det andre fordi sommeren i år ikke har vært så varm og lun som jeg håpet på og for det tredje så har jeg alltid hatt en unge eller to hengende i buksebenet. Dette gjelder forøvrig ikke kun klærne mine fra Villa JC Design – men alle mine sommerklær. Aldri før har sommergarderoben min vært så urørt som i år.  Men desto større grunn til å glede seg til å pakke den ut neste sommer igjen <3 

Min absolutte favorittskjorte!!! <3

Denne snasne kreasjonen er bare dødsrå!! Hører med et snøre til å ha rundt livet, men jeg liker å bare ha den hengende på kroppen <3

søteste sommerblusen med søteste marihøner på <3 

 

Små , men fine detaljer <3

Nå banker derimot høsten forsiktig på døren – og med dét kommer mørke kvelder, tente lys, varm kakao og en hel masse deilig høstklær!!! Jeg rett og slett elsker det!!! Og vil du BÅDE sikre deg noen fantastiske høst-nyheter OG sommerklær på salg – bør du faktisk ta turen til mine trakter – Sætre – på førstkommende torsdag!!! altså 31 august! 

Da har nemlig Villa JC Design kundekveld og DÈT bør man rett og slett ikke gå glipp av! 

Høstens nyheter i anmarsj!!
Er du litt bohemsk i stilen som meg – så bør du få med deg sommerens varer på salg!!

Klikk deg inn her for å lese mer om kundekvelden og eventuelt melde deg på  🙂

Som dere ser, så er det absolutt verdt en tur innom!! <3 <3 <3 

 

Og for de som ikke rekker det eller får det til:

Følg både de og meg på instagram, så får dere med dere nyheter og annet snacks likevel <3

 

 

 

Så nå er det bare å følge oss og dele innlegget til dere blir flaue – la oss omfavne høsten og dets kulde med smil og varme, deilige klær og godt selskap med lune damer med store brys…baller !

 

Og PS. JA – innlegget er sponset og inneholder reklame.

 

Over og ut . kaffeknut! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg