Jeg legger ned…

Permisjonstiden min er snart over.  Jeg kan ikke tro det!! Dagene har sust forbi som en fjert i medvind og jeg skjønner virkelig ikke hvor tiden ble av. Hverdagen skal om ikke lenge hente meg inn igjen. Det betyr fastere rammer, mer rutiner og et tidsskjema jeg må holde etter beste evne. Jeg skal tilbake i jobb, tilbake til et liv hvor jeg ikke kun er mamma Iselin,men også bare  ISELIN rett og slett.  Jeg gruer meg litt, men det skal bli utrolig godt å få komme seg ut av denne permisjonsbobla. Få litt albuerom – pusterom.

Nå som jeg plutselig må strukturere dagene mine enda mer, ønsker jeg å rydde opp litt.  Ved siden av jobb og mammarollen vil jeg fortsette å sette av faste tider til å trene, men i tillegg vil jeg sette opp faste tider til å skrive blogg og faste tider til å skrive musikk.  Bloggen er noe jeg virkelig vil satse på! Jeg vil gjerne holde den ved live – og få den opp og frem. 

Nå som jeg er blitt en blogger for Nettavisen Livsstil har jeg derfor endret på facebooksiden min som etter retten kun omhandlet musikken – til å bli en side hvor jeg deler alt fra bloggen. Alt jeg skriver, innlegg, bilder og videoer. Musikken vil selvfølgelig også få skinne igjennom, men i første omgang vil det være mest blogg. 

Jeg vil slutte å dele alt  på min private facebook-side og etter hvert ha en lukket profil. For noe vil jeg kun ha privat, med mine nærmeste.

I over ett år har jeg  tenkt på å gjøre dette, men vegret meg. Jeg har vært litt redd for at folk ikke skal orke å styre med å følge meg på min nye side, samtidig som jeg ikke vil være voldsom og kjøre over siden som i utgangspunktet ble opprettet grunnet sangen Ylva, som jeg skrev i 2012. Jeg følte at det kanskje ville være respektløst. Men nå ligger jo denne siden der på facebook, uten noe aktivitet, som et ensomt spøkelse, så hvorfor ikke få liv i den igjen – med både musikk og blogging, bilder og videoer? 

Jeg har derfor valgt å bare kaste meg ut i det.  Stupe uti – uten å sjekke hvor dypt det er først – så jeg håper virkelig dere vil hjelpe meg og dele siden min “Iselin Guttormsen – Ærlig talt” med alle dere kjenner, like den og selvfølgelig følge . <3  Dere kan klikke dere inn på den HER  🙂

 

Så jeg legger absolutt ikke ned bloggen, jeg bare flytter delingen av den til en annen side. Så hvis dere fortsatt vil følge mine tanker og meninger rundt kropp, kjønn, sex og holdninger, krysser jeg fingrene for at dere liker det nye formatet mitt og følger meg på min nye side. <3

 

Peace and love – Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg