MENSFEST!

Dra meg i hormonspiralen, tampongtråden og klitten! 

Visste dere at det i dag er den internasjonale MENSdagen!!!  

28 mai altså !

Menstruasjonen, like normalt som hår i rumpa, like ekkelt som det er nydelig. MENS en av røttene til livet – høyt elsket og høyt hatet.

Ingenting er vel mer deilig når man i panikkanfall vurderer å kjøpe angrepille idet man kjenner varmen piple ut i trusa når man bøyer seg ned for å ta på seg skoen – og ingenting er mer jævlig enn når du må kjøre dobbel grønnfarge og bind krydret med en småfrekk kvisefest og humørsvigninger. 

woman hold tampon for menstruation
Licensed from: ssuaphoto / yayimages.com

 

Nei, mensen dere!! Dette må feires!!

Hadde jeg hatt uka mi nå –  skulle Tom fått lov til å gå ned på meg i ren seiersrus. 

Men siden underlivet mitt kun produserer gjørmefest for tiden-  så får jeg hylle denne dagen med et tilbakeblikk på “Sagaen om menstruasjonen” <3

 

HEIA ALLE KVINNER <3 VI ROCKER! <3

 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 1 – RIKETS TILSTAND

 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 2 – STALLTIPS

p9HnVTAMRnA
 
 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 3 – TELEFONSEX

video:Sagaen om menstruasjonen del 3. Telefonsex

 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 4 – SPIRALEN

video:Sagaen om menstruasjonen del 4. Spiralen

 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 5 – SELVTILLITEN

video:Sagaen om menstruasjonen del 5. Selvtilliten

 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 6 – THE END

video:Sagaen om menstruasjonen del 6. THE END

 

 

SAGAEN OM MENSTRUASJONEN DEL 7 – DET VAR IKKE SLUTTEN LIKEVEL

video:Sagaen om menstruasjonen del 7. The return !
6 kommentarer

Siste innlegg