Jeg blir angrepet hver dag !

Med temperaturene som setter enhver klam rumpesprekk på prøve – kan vi konstantere at våren er over og at sommeren er her for fult.

Og mens vi tobente har vært våryre og “hekka”, har fugleegg over det ganske land klekka. Og det til de grader!!

For makan til måkestyr har jeg ikke vært borti!

Jeg jobber rett og slett i en krigssone om dagen!

Mammahjertet mitt banker varmt over morsinnstinktet til disse luftens rotter. 

Overlevelsesinnstinktet mitt får lyst til å slå ned hele skrikenebbet.

 

 

Dere hører fra meg om jeg i det hele tatt overlever dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg