Dette har vi ventet på!

Det er med stor glede jeg leser at barne- og likestillingsminister Linda Hofstad (H) innfører strengere etiske retningslinjer for norske bloggere.

I et samfunn hvor kroppspresset stadig er et økende problem og ungdommen som påvirkes stadig blir yngre – er jeg så hjertens enig- og så lettet over at det endelig blir gjort forebyggende tiltak!

skjermdump fra www.minmote.no

Jeg jubler høyt! Dette er definitivt et steg i riktig retning!

Lepper meg her og lepper meg der! Det er på tide at vi som samfunn våkner og ser alvorlighetsgraden av eksponeringen unge mennesker i dag utsettes for.

 

For hele artikkelen  – les her!!!

Iselin <3

4 kommentarer
    1. Det er bra at du jubler for dette, men du bør kanskje ta helsedirektoratet sine regler på alvor også, og ikke bli sponsa av arrangement der alkohol er en av hovudfaktorene? Ser at bloggomtoppbloggere har skrevet om det. Bra noen tar det på alvor, når du ikke engang godkjenner kritiske kommentarer.

    2. Anonym: nr1. Jeg godkjenner akkurat hva jeg vil på min egen blogg, men takk for at du påpeker Det;) Nr 2: jeg tar det i aller høyeste grad på alvor. Litt diaré fikk jeg når jeg skjønte at jeg ikke hadde lest meg godt nok opp. Man lærer så lenge man lever. Arrestér meg når jeg gjør det en gang til! For da viser jeg et jeg ikke bryr meg . Men det gjør jeg Altså;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg