Secrets by B

Annonse 

Dette antrekket hadde jeg nok mest sannsynlig aldri turt å kjøpe bare ved å se det på nett, ikke fordi jeg ikke liker det , for det gjør jeg! Jeg elsker det! Men tør man kjøpe noe så “annerledes” ? JA – det bør man! Fy farao så glad jeg ble når jeg åpnet denne i posten og fy farao så overrasket jeg ble når jeg tok den på!

Ikke er den bare nydelig å se på , den er i tillegg en drøm å ha på seg !!

Fargene, mønsteret, stoffet, passformen. Nei herlighet, det er lenge siden jeg har følt meg så flott og så stilig !

Se å disse nydelige grønne øredobbene fra Secretsbyb! <3 
nydelige og elegante dråpeformede øredobber fra Secrets by B

Har du lyst til å vite hvor du får tak i denne jumpsuiten og se den i flere forskjellige farger?  – Klikk deg inn her <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg