Min nye livspartner!

Reklame | www.Suunto.com

Ja, jeg er enig, det er en billig tittel , men absolutt sant . Jeg har ikke bytta bort Tom, jeg har bare fått en til, i tillegg.

 

Foto: Alessandra Langum for X-life

 

Vi passer som hånd i hanske, han er yin og jeg er yang. Vi trener sammen, spiser sammen, sover sammen, dusjer sammen, går på do sammen.  Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten ham.

 

Min nye partner er lett å ha med å gjøre.  Jeg kan liksom ta han med overalt og alle elsker han.  Det kan fort bli litt mye, for han er ikke i nærheten så avhengig av meg som det jeg er av han.  Bortsett fra når han trenger å lade batteriene, da er nok jeg god å ha.

 

Alle jeg presenterer han for , blir overrasket over hvor smart han er. Hvorfor kunne ikke deres bare vært like logisk ?

 

Jeg føler meg ganske heldig som har en slik trofast, ærlig og motiverende partner. Jeg har blitt flinkere til å yte mer på treningene, flinkere til å tenke riktig kosthold, flinkere til å få nok søvn og til å lytte til kroppen min.  Han gir meg daglig fornuftige tankevekkere og minner meg på å hvor flink jeg er. Kroppen min er liksom hans. Vi er ett!!

Tusen takk for alle de harde og tunge – men også nydelige og fine stundene vi har sammen. Du veileder meg –  og for det er jeg evig takknemlig  .

 

Min elskede Suunto sier klart ifra når han oppfatter meg som stressa.

 

Han er praktisk og elegant <3
Han er oppmerksom <3

 

Tusen takk til gjengen ved SUUNTO som introduserte meg for denne fantastiske pulsklokken og lar meg leve med han hver dag. Han gjør meg lykkelig ! 😀 <3

 

For flere nydelige livspartnere – klikke deg inn på www.suunto.com og finn din favoritt!

FOTO: Treningsfrue
4 kommentarer
    1. Kjempefin klokke!
      Kommer det sms/samtaler/epost inn på klokken også?
      og fungerer den til all type trening?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg