Vi skal på tur!!

Reklame | NOVASOL

Himmel og hav – vi er så spente alle man!

Det er lenge siden vi har unnet oss en feire til det store utland.  Vi har de siste årene holdt på med totalrenovering, innflytting, graviditet og fødsel , barsel , bæsj og småbarnsliv.  Den siste turen vi hadde var når jeg var gravid med Iben i tredje måned for å få et avbrekk fra oppussing og nyte at svangerskapskvalmen endelig hadde gitt seg.

 

Etter det har feriene dreid som å nyte hjemmet vi faktisk har bygd sammen med barna vi gledelig har lagd.

Vi hadde egentlig lagt slike utenlandsturer litt på hylla, det virket for meg så stressende med småbarn og lange flyturer, svette rumpesprekker og våte bleier.

Men nå som Iben er såpass stor, så tenkte vi at vi skulle driste oss ut på ei lita flytur over til Middelhavet. Dette trenger vi! Som kjærester og som familie.

Destinasjonen blir  Dubrovnik! Jeg har vært der før med min seilglade pappa på seilbåt med hele familien, men nå skal vi være landkrabber. Jeg kan nesten ikke vente. Det kiler i min 5 kilo tyngre sjokoladeglade mage !

Tenk at vi skal få lov til å nyte late dager akkurat her! Bildet er hentet fra www.novasol.no

 

Vi ønsket oss et feriehus i Kroatia med basseng og alt som jeg trodde var så styrete og masete ved å ordne seg ferie, har gått overraskende lett. Vi endte til slutt på dette feriehuset rett utenfor Dubrovnik.

Ser det ikke flott ut ?

Kundeservicen hos Novasol upåklagelig. Det er alltid hjelp å få og når du virkelig føler deg som en idiot som aldri har reist før, så er ingen spørsmål for dumme.

Alt er tilrettelagt for de som skal reise , og for oss, en familie på fire, er det veldig betryggende å ha noen å kunne henvende seg til.  Barneseng, sengetøy, rengjøring – alt er inkludert i prisen om man velger å leie hus i Kroatia, slik som oss.  jeg kjenner jeg gleder meg til å nyte familien min i nydelige omgivelser.

 

Om man ønsker seg feriehus i Dubrovnik eller ferieboliger i Dalmatia  kan man pressisere det i søket  på hjemsiden til Novasol.

 

Barna gleder seg helt vanvittig. Dette blir en opplevelse de sent vil glemme. Vi snakker om flyturen hver kveld før de sovner. Det er så gøy å se at Iben forstår hva som skal skje . På fredag skal Ingelin og jeg ha alenetid sammen. Vi skal handle inn til turen og pakke siste rest. Alle er i ekstase og jeg elsker å se familien min så glad.

Nå er det nøyaktig 6 dager til avreise. Vi har skaffet barnevakt til hønene, hage og hus ( haha ) og jeg skal allerede i dag ta frem koffertene for å begynne pakkingen. Er det tidlig av meg? Jeg orker ikke stresse dagen før bare, og jeg kjenner Tom og meg selv altfor godt til  å la være. Han tar det knakende med ro i visshet om at jeg ordner alt, og jeg stresser i visshet om at han ikke bekymrer seg noe nevneverdig om vi har fått med oss alt eller ikke.

 

Anyways  – Kroatia here we come! Jeg gleder meg til å ta dere fantastiske følgere med på denne ferien, vise dere huset, området og hvor godt det faktisk er å reise bort littegran.

 

En stor takk og god klem til Novasol som har gjort det så behagelig og enkelt for oss å booke denne ferien.

 

Og har dere enda ikke bestemt dere for hva dere skal gjøre i ferien?

Da anbefaler jeg dere virkelig å sjekke ut www.novasol.no

NOVASOL har feriehusutleie over hele Europa! Du kan velge blant  50.000 ferieboliger i Norge og 25 andre land. Her vil dere garantert finne noe som passer deres ønsker.

Følg Novasol på facebook

Følg Novasol på instagram 

Nyt dagen.

 

Klem fra familien kaos. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg