Hemmelig affære

Ja jeg har et forhold på si!
Men nå er det ikke hemmelig lenger. Eller, det har det vel egentlig aldri vært.
Det er faktisk Tom som introduserte oss.
Det sa klikk med en gang.
Vi er nesten like gale, vi snakker rett fra levra begge to og jeg ler ALLTID når vi tilbringer tid sammen.
Denne personen tilfredstiller alltid mine ønsker og behov, og jeg drar alltid derfra fullstendig lykkelig!
Romina! Du er fantastisk!
Romina er daglig leder ved Zen Hairlounge i Drammen og den beste frisøren jeg vet om.
Etter at Tom introduserte oss for ca 3 år siden , har jeg aldri gått noe annet sted.
Romina lytter til alt det rare som renner ut av min mun og jeg lytter til hennes galskap. Det er gossip på høyt nivå og jeg elsker det!
Hos Romina, slapper jeg alltid helt av og det er ikke tvil i mitt sinn. Den dagen min kjære Tom får fingeren ut av den hårete rumpa si og frir, er det Romina som skal ordne bryllupssveisen. Både min og han sin.
 I dag ville jeg bli enda blondere!! Men fortsatt mørk i hodebunnen.
Romina spør alltid : “er du helt sikker?” Jeg svarer alltid : “JA, kjør på! Er jo ikke noe gøy å dra til frisøren hvis ingen ser at du har vært der! ”
Også kjører vi på!

Altså dette er magi! Noe av det beste jeg vet!

Voila!

Takk Romina, for at du er du, at jeg er meg, og at vi møttes 😀
Noen forhold varer livet ut! – sitat Jarlsberg-reklamen 😀
Ha en strålende helg alle sammen <3 – Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg