Mine sminkefavoritter.

17f377_c537ed0e424048668c46238f4c7fe208

Dagen i dag var satt av til tivoli med Ingelin og sminking, men da sminkingen ble avlyst kunne vi heller kose oss ekstra lenge i byen.
Jeg vil allikevel legge ut bilder fra gårsdagens sminke og noen av mine favorittprodukter.
Man får som regel det man betaler for, dette gjelder de fleste produkter man kjøper.
Men når det gjelder sminke har jeg funnet mine favoritter blant de billigere hyllene. Og kjekt er det, for når man først handler inn sminke, blir det fort dyrt.
Når jeg vil at sminken skal holde gjennom stekende sol, regntunge dager eller svette perledråper, legger jeg alltid foundation først.
Jeg har ALLTID en som er mørk og en som er helt lys. Slik kan jeg blande fargene helt etter hvordan min naturlige hudfarge er.
Den lyse bruker jeg også som concealer. Jeg har funnnet ut at den dekker minst like bra og varer lengre da jeg ikke bruker så mye av gangen. Mye for pengene med andre ord 🙂

Disse to fra Maybeline er fast invetar i sminkehylla.

Jeg legger så pudder over for å matte ut. Her bruker jeg faktisk GOSH. Et rimelig merke som jeg er veldig glad i. Jeg elsker både solpudderet og shimmeret deres.

17f377_fa83c5307390411e914a91f686750abd

GOSH shimmerpudder. Jeg er avhengig av dette. Bruker det på kinn -og neseben.
pesielt nå om sommeren er dette et must i sminkeveska mi.
Dette produktet selges dog ikke lenger, så jeg må dessverre finne meg et nytt shimmer når denne begynner å bli tom.
Dette er to av mine favorittprodukter!
Jeg vil legge ut ytterligere produkter jeg liker og kanskje også hvordan jeg sminker meg selv, steg for steg hvis det er av interesse.
Så over til gårsdagens “kunde” 😀
Min kjære venninne Lisbeht skulle på ELIXIA/SATS fest. Etter tidligere erfaringer så vet jeg at dette er fester hvor sminken virkelig burde sitte. Med så mange trenings -og danseglade folk, blir man fort svett i panna.

Lisbeht el naturelll! Hun har ekstremt vakre øyne og noen sinnsyke naturlige vipper, med dette som utgangspunkt ble dette lekende lett <3

Foundation er lagt. Det gjør ikke noe om man blir lysere i huden enn utgangspunktet, for man skal jo ha pudder etterpå.

Ikke bare bare å ha ei skravlesjuk -og isglad nordlending i stolen 😀 Her har jeg lagt konturer i ansiktet. Panne, kinnben, kjeve, nese og hake, fylt ut brynene og såvidt begynt med øynene.

Ikke bare bare å ha ei skravlesjuk -og isglad nordlending i stolen 😀 Her har jeg lagt konturer i ansiktet. Panne, kinnben, kjeve, nese og hake, fylt ut brynene og såvidt begynt med øynene.

Jeg avslutter dette innlegget med et bilde av ei tulle som storkoste seg på tivoli med mamma og pappa i dag <3
God lørdag til alle dere fine <3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg