Kondomer og bikini!

Siste innlegg før jeg fiser avgårde over dumpa med ” the Kelly Family” på ferietur.
Dette blir en sånn ferietur jeg minnes så altfor godt fra da jeg selv var liten.
Masse mennesker, masse aktiviteter, sport, konkurranser, musikk, strandliv, sene kvelder og varme sommernetter.
Jeg gleder meg så utrolig til å gi Ingelin den samme ferien jeg selv elsket når jeg var liten.

Kelly family aka Guttormsen.

Kan også informere om at siste innkjøp og testing av bikinier er gjort.

Om det blir noe av er ikke godt å si. Du vet hvordan det er, man lover seg bort, sier ; “Jada skatt 😉 etterpå”
Det etterpået skjer kanskje om 1 måned. Som sagt: ikke godt å si.
Det jeg imidlertid vet er at en “kjapp en” ( som er ganske så kjekt på sånne turer )  for gutter er så mye greiere enn for jenter!
Tjopp tjapp tjolahei kom i en fei, og ferdig med det.
Jeg gidder dog ikke gå rundt som en lekkende sil i ferien.
Det er forundringsverdig at de små rakkerne kan komme opp i en fart på 45 km/t på vei inn, men tydeligsvis krabber baklengs ut.
Jeg gidder rett og slett ikke det surret deres.
I filmer, ligger de ofte lenge i sengen etter endt “turning”, tar en røyk og ler. Noen spretter rett oppi klærne sine, eller inn i mannens oversized skjorte for så lage mat.
Altså. hæ? Enten så har mannen bedrevet bedrageri, eller så har de damene knakende god skjedemuskulatur!
Ellers dro jeg frem noen gamle bikiner for å se om de fortsatt passet. Hva er det jeg egentlig tenkte med?
Etter brystreduksjon, graviditet, amming, og – 13 kg må jeg beundre motet mitt for dette prosjektet.
Når cupen på bikinien er større enn ansiktet, så skjønner man at disse “tantene” virkelig hadde ben å gå på i sin ungdom!


Kan forøvrig fortelle at min datter som i mangel på føflekker ( ja du leste riktig ) har våknet gråtende noen dager nå i ren fortvilelse, endelig har fått sin første lille mikroskopiske føflekk på kragerbenet.
Stemingen i stua har i kveld derfor hatt god takhøyde og vi slipper å tegne på føflekker for å tilfredsstille hennes noe spesielle behov.

Fornøyd jente med fake føflekk i ansiktet <3

Jeg ønsker alle mine fantastiske og trofaste lesere en nydelig sommer!
I’ll be back! <3
I mellomtiden kan dere følge meg på instagram, skal prøve å holde den oppdatert i ferien.
Aufwiedersehen <3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg