La masken falle.

Hvorfor er vi så redd for å vise oss sårbare?
Er det et tegn på svakhet?
Er det svakt å være sårbar?

Bildet er hentet fra nett.

Som en høyttalende person med mye latter og rare sprell kan det virke som om folk tror jeg tåler hva som helst. Jeg har mye energi, mye følelser, på godt og vondt!
Jeg blir fort glad i mennesker, men med det kommer også derfor den store skuffelsen.
Må man alltid ha bein i nesa? Må man alltid stå rakrygget eller vende det motsatte kinnet til?
Jeg har vært høyt og jeg har vært lavt.
Jeg har vært sterk og jeg har vært svak.
Jeg har ledd og jeg har grått.
Jeg har blitt og jeg har gått.
jeg har vært sint og jeg har vært glad
jeg har hatt det dårlig og jeg hatt det bra
Hva er galt med det egentlig? Er det ikke lov å ha oppturer og nedturer lenger? Vi er bare mennesker.
Jeg angrer ikke på noe av det jeg har gjort i livet!
Angrer ikke på mennesker jeg har møtt, mennesker jeg har delt med.
De har alle lært meg noe, uansett hvor vondt det har gjort. De har ført meg på stien jeg i dag vandrer på, sammen med min herlige samboer og datter. Stol på deg selv, stol på valgene dine, vær stolt! Ha mot til å vise din svakhet, det er det som gjør deg sterk! Tør å la masken falle!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg