Nå trenger vi litt motivasjon!

Nei røsk meg i fletta! Det er fader meg ikke lett å få til å trene i ferien når den ene parten er på jobb.
Ja jeg kan slenge Ingelin på ryggen og gå en lang tur i skogen med henne, spille fotball på sletta og herje med henne som aldri før.
Men den skikkelige økten, der hvor man sliter seg totalt ut med tunge vekter, svetter og stønner, og hvor man får total egentid, den uteblir. Om jeg ikke er gira på å trene kl 10.00 på kvelden da, for det kan jeg jo egentlig.
Så nå er det bort med unnskyldninger og fjas, stress og mas!!
Jeg tok med meg ei gammel klassevenninne, en sterk avdanka håndballspiller og nybakt mamma og tok en rolig og men blodpumpende økt på Olympus.
Herregud så deilig å få brukt kroppen på en litt annen måte igjen!

To svette og glade damer 😀

Karianne er klar for å komme igang med treningen og invistere i en PT slik jeg gjorde. Jeg inviterer henne derfor med meg noen økter så hun kan snuse litt på senteret her og se hva det faktisk går i.
Bøy og tøy Karianne, i morgen blir det trøkk <3
<3 Iselin
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg