Til dere faste og nye lesere <3

Jeg kan ikke forvente at det vil være så mange som leser dette innlegget her i kveld.
I skrivende stund er kl 21.21.
De fleste av dere nyter kanskje den overraskende varme sommerkvelden med gode venner og noget attåt i glasset, også har vi dere ( som jeg ) som slapper av og lader batteriene før to dager uten barnhage.
De fleste av oss tenker sikkert på å ta tidlig kvelden, men er dere som meg, så blir det sent uansett.
Vi finner noe godt å spise og blir sittende og se på serier etter serier på TV’en, en god film, bok eller en blogg 😀 Eller landskytterstevne på NRK1, som jeg gjør med svigerfattern!!!! Haha, altså, man skal oppleve mye rart!…
Uansett, jeg vil benytte anledningen til å stjele tiden deres og takke dere fra langt inni hjerterota!!
Dere som titter innom bloggen min fast, i ny og ne og dere helt nye, dere gjør virkelig dagen min!
Ja det er kanskje stusselig å innrømme det, men gleden min lever virkelig på deres “likes”, delinger, kommentarer og meldinger.
Hvor stusselig hadde jeg ikke følt meg hvis ingen utrykte at de likte hva jeg skrev?
Så fra dypet av mitt hjerte så ønsker jeg å takke dere!
Takke dere for at dere tar dere tid, -ikke bare til å lese innleggene mine, men til å faktisk klikke “liker”, til å dele,kommentere og skrive personlige meldinger til meg og for at dere dele deres historier.
Jeg sier bare wow! Dere er rimelige fantastiske!! <3 Dere gjør at jeg virkelig vil fortsette!
Etter gårsdagens innlegg fikk jeg en svevende energi – fra dere!!
Og etter flere timer hos Norsk Lydstudio i dag, kan dere jo bare tenke dere!
Jeg følte meg som en vibrerende vibrator! Jeg dirrer av energi, pågangsmot og glede.
Vi jobber pr dags dato med en ny sang jeg har skrevet og teksten i denne sangen tror jeg mange vil kjenne seg igjen i. Vi er dog helt i startfasen, men jeg gleder meg som et barn til å få den ferdig!
Dette er nok fordi alt dette er så nytt for meg.
Jeg er ingen rutinert artist, Jeg har ingen praktfull og sterk stemme som bærer rommet og jeg definitivt ingen mester på gitar. Jeg er bare en liten fjert i vinden, derfor er dette så stort for meg.
Om sangene mine ikke havner på noen spillerliste eller om jeg forblir en fjern fjært i den store stormen så gjør det ingenting, jeg skal øve og jeg skal lære – jeg skal følge drømmen min – og det, det kan ingen ta fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg