Jeg er enig med Petter Pilgaard!!!

I dag mens jeg humpet avgårde i min noe oppskrapa Toyota Avensis med sølete skomerker fra barnesko og sand i hele baksetet, kom jeg over over en klysete stemme på NRJ. Ikke det at stemmen hans er stygg, men han prater så innmari pen Oslo-dialekt med en klysete bakoversveis. Man hører liksom at stemmen tilhører en som har sleik, eller som hadde ihvertfall.

Petter Pilgaard er til for å provosere. NRJ’s morgenshow er typ good cop vs bad cop. Pilgaard er han ene som går imot strømmen og de andre er bestandig like oppgitt over ham.

Jeg rister ofte oppgitt på hodet, for meg selv, når jeg ramler innom morgenshowet til NRJ på radioen i bilen. Men i dag var det annerledes, i dag var jeg faktisk enig med Petter Pilgaard!

Temaet var utroskap/åpent forhold. Petter var for åpent forhold – det må jeg bare presisere at jeg så absolutt ikke er!! For de som,velger det og er fornøyd med det – bra for dem! Jeg personlig ville da mye heller foretrukket å være singel. Kan man ikke holde seg til en, så bør du ikke være i et forhold i det hele tatt!

Men Petter Pilgaard sa også at han ikke tror vi mennesker ene og alene er skapt for kun én annen. Han tror rett og slett ikke på det one and only – sjelevennen – og akkurat DÈT holder jeg med han i!

Jeg tror faktisk ikke den eneste rette finnes. Det finnes garantert flere rette, men vi møter kanskje kun et fåtall av de gjennom livet, for noen bare én. Men selv når man har funnet denne ene rette, så er sjansen for at det ikke varer evig tilstede.

Petter + Iselin = sant! Jeg behøver vel ikke forklare at dette bildet er hentet fra nett og er 100% ekte ?

Det er som Petter sier ; ” Det er ikke som før i tiden at man kom hjem til middag også ble man der og det var det, nå finnes det så mange andre plattformer å nå ut til mennesker på – sosiale medier!)  Dette er jeg enig! Fristelsene blir så mange flere enn hva de var før. Man kan liksom sitte å se bort på kjæresten sin og tenke at h*n er den deiligste som finnes. I neste øyeblikk dukker det opp bilder av deilige folk på mobilen, pc eller tv. Enten via sosiale medier eller reklame. Fristelsene er MANGE og for noen ( som Petter ) så blir fristelsen for stor.

I mine øyne vitner dette om en person som egentlig er veldig usikker og søker verifisering fra andre hele tiden – et konstant jag på bekreftelse.

Forskjellen på feks Petter og meg, selvom vi er enige om at vi ikke tror det kun finnes én perfekt make for oss, er at jeg velger å jobbe og sette pris på den jeg har.

For forhold er jobb!! Man kan ikke tro at den eneste ene alltid vil være der bare fordi du føler at det er den eneste! Man må ikke ta hverandre for gitt. Man må pleie hverandre, gi og få – och på tala om och få…( ja jeg har en indre svenske i meg,kunne ønske jeg var svensk faktisk 😀 )

Denne meldingen fikk jeg av min kjære samboer Tom når han hadde lagt seg i senga og jeg fortsatt satt og skrev i stua:

Han ga og han fikk 😉 hehe.. slike meldinger i ny og ne holder et forhold sterkt og ved like. Fungerer ihvertfall for meg 😉 <3

Jeg er så heldig som har verdens stødigste mann. En fantastisk pappa, samboer, kjæreste og et vanvittig arbeidsjern!  Jeg føler virkelig vi er skapt for hverandre – han er “the one!” – Men man må ikke glemme å se hverandre i hverdagens stress og kaos – for det takker jeg deg kjæresten min – for du, du ser meg! <3 <3 <3

Kyss og klem <3

Iselin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg