Kjenner du deg igjen i denne videoen bør du søke hjelp!

Foto: Alessandra Langum

Slik lyder Politiets nye kampanje mot vold i nære relasjoner.

Jeg har tidligere skrevet om mitt destruktive forhold jeg befant meg i for noen år tilbake.

Det kan du forøvrig lese om her

Jeg tror ikke vi skjønner omfanget av vold i hjemmet eller i nære relasjoner. Man må nemlig ikke bli banket gul og blå hver eneste dag for å falle under kategorien mishandlet.

Mishandling er både fysisk og psykisk!

I dag vil jeg at dere skal se på denne videoen, reflektere og dele innlegget. Det er så ufattelig mange som trenger å se denne – som trenger å få opp øynene – som trenger hjelp.

SE VIDEOEN HER

Ha en nydelig helg <3 Iselin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg