Ny facebook-gruppe er opprettet! :D

Da har kveldsroen endelig senket seg i stua. Ingelin sover, pappa Tom er på jobb og svigerfar og jeg ser på Godset leverer på hjemmebane.

Jeg har nå laget en facebook-gruppe som heter .. hold dere fast….” En sunnere hverdag” !!!!!!

Hehe, ja jeg vet – ikke akkurat det mest spenstige navnet, men i mangel på noe bedre ble det nå det. Og når sant skal sies – så er det jo akkurat det vi ønsker å oppnå – en sunnere hverdag. 

Vi skal ikke leve som fitnessutøvere eller toppirdrettsutøvere. Vi skal leve et sunnere liv, samtid som vi lever. Vi skal kose oss, men også være bevisste.  På denne siden kan vi alle pleie egoet vårt, dele skrytebilder, finne motivasjon, dele oppskrifter og be om hjelp. Det vil ikke være jeg som skal lede denne gruppen, denne gruppen er alles og alle kan dele hva enn det måtte være når det måtte være. Vi skal være flinke til å støtte hverandre, oppmuntre, gi råd og tips . Jeg tror det kan bli riktig så bra – så lenge vi alle faktisk bruker den. Og jeg har faktisk noen idéer til hvordan vi kan bli flinke til å holde de målene vi har satt oss i hodene våres. 

I dag er dag 4 med en sunnere hverdag snart gjennomført – barnebursdag igjen! Jeg valgte virkelig feil helg å starte på – haha.. Men igjen – så er det akkurat det jeg trengte – en skikkelig utfordring.

Ingelin har svevd på en rosa sukkersky – jeg derimot – holdt meg helt unna kaker og søtsaker – jeg lurte ikke engang til meg en liten non-stop fra godteposen til Ingelin! Jeg er virkelig stolt  – jeg våkner hver dag med en god følelse. Ingen anger for hva jeg puttet i munnen dagen i forveien og ikke minst : ingen oppblåst mage. Og såpass ærlig skal jeg være – avføringen vår er grunn nok til å spise sunt! Det vil dere snart finne ut av 😉 


Lille prinsessa mi <3 


Lille søtnosen – med nydelig armbånd fra Noru Diamonds <3


Jeg føler meg så kjip som sier nei takk når jeg blir servert hjemmelaget sjokoladekake. Men jeg må være streng med meg selv – ikke fordi jeg absolutt må – men fordi jeg får en så utrolig fin mestringsfølelse – i tillegg til at jeg føler meg mye bedre når jeg legger meg om kvelden når jeg ikke er stapp mett på sukker. 

 

Jeg har ikke lagt til alle som har sagt at de vil være med på denne facebookgruppen min enda – så her må alle ta litt ansvar å søke opp : “en sunnere hverdag” og spørre om å få bli medlem <3

Ha en nydelig søndagskveld og en kommende uke.

Love you all!

Iselin <3
 

 

2 kommentarer
    1. Jeanette: Oh, jeg visste ikke at det var så mange som het det samme. Jeg har derfor endret navnet til ” en sunnere hverdag med någet attåt ?? ” hehe. Da skal du klare å finne den ?? hehe

      Klem Iselin ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg