Åpningsfest!!!!!

Ja det kommer nok tittelen på innlegget være den dagen jeg skal føde også, men dét er heldigvis en liten stund til enda!

I morgen derimot, da blir det åpning da!

 

Innlegget er sponset

 

Dere er sikkert som meg – eller JEG er som alle andre. Høsten er tid for forandring. Ingenting er mer tilfredstillende enn noen nye ting til høstgarderoben. En ny genser, sko, hansker og skjerf og ikke minst ny hårfrisøre! 

Hår har liksom vært noe jeg ikke har tatt så seriøst opp gjennom årene. Det er jo bare hår liksom. Helt til jeg gikk gjennom en personlig livskrise vil jeg si. Med stress, lite søvn, tårer og fortvilelse. Jeg mistet mye hår og med en deilig kombo av mye bleking og gråfarging sa håret mitt klart ifra: “jeg er ødelagt”. Gode behandlinger og kurer og klipp har gjort håret mitt mye bedre. Det begynner å bli sunt igjen og jeg kan endelig våge meg på noen myke striper og overganger.

Håret mitt er ikke lenger noe jeg bare ser på som “bare hår”. Jeg har kjent på kroppen hva det gjør med selvtilliten hvis håret forfaller – eller rett og slett faller AV!! Jeg legger kun hodet mitt i hendene på profesjoenelle. Det har jeg også gjort de siste årene,- men som sagt – høsten er tid for forandringer , og fremover vil jeg kun legge hodet mitt i bløt hos Karoline Halleby ved Park Lane Frisør på Gulskogen! 

Karoline har jeg vært hos før, hun er magisk! En engel rett og slett! Men jeg har ikke sittet i stolen hennes hos Park Lane – og det er i grunn ikke så rart, for de har ikke åpnet her i Drammen…….. før nå!!! Og denne åpningen – den finner sted i morgen – nærmere: 07.10.17 fra kl 10.00 – 21.00 på Gulskogen senteret!!!

Denne herlige gjengen er klare til å ta deg imot på den store åpningen i morgen med goodiebags og noe godt å drikke

Det er også veldig verdt å nenvne at de hele første åpningsuke kommer til å ha gode tilbud både på behandlinger og produkter – Hele uka!! De første 400 kundene vil få vip-kort som gir 10% rabatt på alt (også produkter) ved hvert eneste besøk!! Salongen vil du finne i 2 etg på senteret. Like ved Home & Cottage.

Altså, hvis man ikke blir klar for å komme igang med høstfrisyren nå, så vet ikke jeg!! Det kribler i hårrøttene og kiler i tissen! Jeg gleder meg så vanvittig til å se salongen og ikke minst booke time hos Karoline!

Dette er forøvrig Karoline. Hun er min – men jeg er villig til å dele henne. Enhver med respekt for seg selv fortjener å bli dullet med av denne <3

Enkle fakta:  “Karoline har jobbet i faget siden 2009 og tok svennebrevet sitt i 2011. Etter det har hun i tillegg til å jobbe som frisør utdannet seg makeup artist ved Imageakademiet. Hun har bred erfaring i bransjen med bla. TV2, Den norske opera og ballett, musikkvideoer, TV – serier og forskjellige oppdrag innen frisering og makeup også innen undervisning av faget.”

Jeg vil også legge til at hun ivaretar kundenes ønsker etter ypperste kvalitet og at hennes nøysomhet og gode øye for detaljer etterlater et perfekt resultat. En liten guru faktisk. Ikke for å skryte altså… #snikreklame 😉 hehe

Uansett: Lykke til med åpningen til gjengen på Gulskogen – jeg gleder meg på deres vegne og jeg gleder meg til å sette meg i stolen hos dere <3

For å se noe av Karoline sitt arbeid kan du ta en titt her. <3

For Park Lane Frisør hjemmeside – klikk her <3

Over og ute –  hårknute <3
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg