slik får du den beste nattesøvnen!

Reklame | Chilli.no

Innlegget er skrevet under samarbeid med Chilli.no  og inneholder reklame. 

Da vi pusset opp og totalrenoverte huset vi nå bor i – kunne jeg ønske jeg ble tipset om sider og produkter da det stod på som verst her hjemme. Vi hadde både spart tid, krefter og penger. 

Vi brukte uttalige timer på å søke opp, lete, besøke butikker og sammenligne priser når vi skulle gå til innkjøp av interiør. Det er jo en jungel der ute. På nettet søkte jeg kun etter de typisk store kjedene. Ingenting fenget egentlig og det jeg likte , ble ofte altfor dyrt. 

Når jeg da nå nylig ble kontaktet av Chilli kunne jeg ønske jeg visste om denne siden da vi holdt på med innspurten av oppussingen og innkjøp av møblement.

Her er det nemlig mange fantastiske skatter!! Er du prisbevisst, men ønsker god kvalitet er dette stedet for deg.

Det aller første møblementet vi kjøpte til huset var faktisk en seng, når tiden er inne for å bytte – vet jeg nå definitivt hvor jeg skal kjøpe ny!

Se bare på denne nydelige kreasjonen av en seng! Kanskje ikke den mest praktiske, som jeg selv er på utkikk etter akkurat nå, men herlighet så lekker!! 

Bildet er fra www.Chilli.no
 

Og kall meg gjerne harry  – men jeg rett og slett elsker denne! Følelsen av hotell kombinert med praktiske løsninger trigger et sliten mammahode !  Om du er på utkikk etter gode senger som gir deg en beroligende nattesøvn,  i nydelig design eller med praktiske løsninger, så er du nødt til å besøke chilli.no

Bildet er hentet fra Chilli.no

 

For å ikke nevne denne søte sofaen. Den er jo rett og slett en romantisk drøm og hadde passet perfekt i gangen hjemme hos oss. 

Bilde fra www.chilli.no

 

Og siden vi har en liten beskjed platting på “kun” 220 kvadratmeter her hjemme , sår det ingen tvil: Denne loungen skal kjøpes inn! Og hvis du har lyst til å gjøre kvalitetskupp til en billing penge bør du definitvt sjekke ut Chilli.no

Bildet er hentet fra www.Chilli.no Herlighet som jeg elsker denne loungen!

 

Chilli.no har faktisk åpnet en dør inn til en ny verden jeg ikke visste eksisterte! Takk!!! Jeg gleder meg til å kikke gjennom deres brede utvalg!

Og til dere som er på møbeljakt eller heller aldri har hørt om dem – sjekk de ut:  www.chilli.no

 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg